شرکت سبزینه تجارت: تولید کننده و واردکننده نهاده های کشاورزی
شنبه تا چهار شنبه 8:30 تا 17
۲۴ دی ۱۳۹۸

رستان یونجه

رستان ویژه یونجه کودی کامل برای تولید محصول یوجه است. این کود دارای مقادیر قابل توجه و مناسبی از عناصر ماکرو و میکرو کلات شده مورد نیاز این محصول است.

۲۳ دی ۱۳۹۸

کود پلت مرغی

پلیت مرغی از دسته کود های کامل است که منبع ماده آلی برای تقویت انواع خاکهاست. این کود علاوه بر اینکه حاوی مواد مغذی بسیاری است از نظر نیتروژن نیز بسیار کود غنی‌تری نسبت به دیگر کودهای ارگانیک به شمار می‌رود.

۲۲ دی ۱۳۹۸

رستان ریشه زا

کود رستان ریشه‌زا کودی کامل و ویژه‌ای است که از مواد آلی، آمینو اسید، فولویک و هیومیک اسید و عناصر میکرو کلات شده بامواد طبیعی مورد نیاز گیاه ساخته شده است.

۲۳ دی ۱۳۹۸

رستان صیفی جات

کود ویژه رستان صیفی جات شرکت سبزینه تجارت ترنج کویر ترکیبی از عناصر ماکرو و میکرو به صورت کلات شده به همراه آمینو اسید و اسیدهای آلی فولویک و هیومیک است.

۲۲ دی ۱۳۹۸

کود نوبل میکرو

کود نوبل میکرو یکی از از ترکیبات ایده‌آل شرکت سبزینه تجارت ترنج کویر است که با کمک به جذب عناصر از طریق ریشه و برگ و در نتیجه تامین عنصار ضروری گیاه، سبب بهبود رشد رویشی گیاه می‌شود.بیشتر بخوانید

۲۲ دی ۱۳۹۸

سیترونا آمینو 25

سیترونا آمینو 25 درصد علاوه تقویت گیاه و برطرف کردن نیاز گیاه به آمینو اسید، گیاه را در برای تنشهای محیطی و غیر محیطی مقاوم می سازد. بیشتر بخوانید

۲۴ دی ۱۳۹۸

رستان پنبه

کود کامل رستان ویژه پنبه حاوی درصد مناسبی از عناصر ماکرو و میکرو به صورت کلات شده  به همراه اسیدهای آمینه و اسیدهای آلی مانند فولویک اسید و هیومیک اسید است.

۲۲ دی ۱۳۹۸

سیترونا هیومیک مایع

سیترونا هیومیک: امروزه کودهای هیومیک و فولویک اسید به دلیل ویژگی های منحصر به فرد فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی موثر در خاک و در نتیجه گیاه، کاربرد فراوانی در کشاورزی دارند.

۲۳ دی ۱۳۹۸

رستان ویژه چغندرقند

کود رستان ویژه چغندر با تغذیه صحیح و کامل تضمین کننده افزایش عملکرد کمی (تناژ) و بهبود کیفیت محصول (عیار قند) گیاه چغندر قند است.بیشتر بخوانید